Author: No One
•marți, august 04, 2009
Nu am vb cu multe persoane necunoscute (adica care nu le-am vazut in realitate) pe net. Cand zic "am vb" ma refer la un fel de relatie de amicitie/prietenie care s-a lungit pe mai multe luni. Si cum asta fac acum cu o ea de care imi place, mi-am adus aminte de o alta persoana cu care am vb acum mai multi ani, ce iese in evidenta in mintea mea fata de restul cu care am vb pe net. Ea este si una din cele cateva femei din viata mea care se incadreaza la categoria "ce-ar fi fost daca".

Nu eram indragostit de ea, dar o placeam, pot sa zic chiar ca o doream. Mi-am dat seama de asta mai bine decat dupa ce nu am mai vb cu ea. O relatie mai serioasa n-ar fi mers intre noi. Din cauza varstei (era cu ceva ani mai mare), din cauza contrastului dintre personalitatile noastre (eu eram mai serios , ea mai neserioasa), din cauza distantei. Vazand acum in perspectiva imi dau seama mai bine de ce nu m-am indragostit (desi sunt genul care o face), eu fiind mai mucos si mai implicat si ea, sa isi traiasca viata. Ma puteam "arde" foarte usor. Dar in schimb am ramas cu o dorinta pentru ea, in mare parte sexuala, dar nu in totalitate. Cred ca din cauza ca am avut o relatie cu iz sexual, atat cat poate fi ea pe net.

Nu am mai vb cu ea dintr-o neintelegere tampita, zic eu, desi cred ca am gresit amandoi (poate mai mult eu) pe undeva. Pe urma a venit orgoliul, adica de ce sa cedam, si nu am mai incercat sa luam contact. Si atunci, dupa, a venit realizarea cat e mult o doream, cat vroiam sa mai vb pe net. Era puternica, ca o excitare masochista ce se agata de tine cu toate ghearele si nu cedeaza. M-a chinuit ceva timp. Acum ca ma gandesc, asta e motivul pentru care, desi vroiam sa vb cu ea, nu am mai facut-o.

Tabara de la Arad mi-a adus aminte de ea. Pentru ca locuia la Arad. Orasul asta, desi nu l-am vazut, cred ca o sa ramana asociat cu ea :). Si ea cred ca o sa ramana in mintea mea. Pentru mai mult timp de acum incolo. Un "ce-ar fi fost daca", dar legat si de ce am invatat atunci si nu numai.

Ea apartine de trecut. Dar raman imaginile, bune si rele. Ideile si ce am simtit. Si o fantezie, una din ele. Mi-a zis ca daca va fi sa ne intalnim, in prima noapte sa dormim unu langa altul, imbracati, fara sa facem sex. Atunci mi s-a parut o amanare, dar acum imi dau sema ce fantezie puternica poate fi. Pentru ca tine de anticipatie, de rabdare, de dorinta de a cunoaste partenerul inainte de sex, pentru ca poate ridica o relatie peste bariera pur sexuala, pentru ca te invata sa apreciezi. La imaginea asta ma gandeam atunci cand m-am decis sa scriu acest post.

Acest articol este pentru tine frunzutza :) oriunde esti acum. Te pup.

ta hand om dig cititorule
This entry was posted on marți, august 04, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.